20 December, 2009

Women's Crown In Danger

I believe semua mommies pernah rasa hair loss after delivery kan. According to babycenter, it is normal to loss about 500 hairs a day. Kalau dlm keadaan biasa kita akan hilang dlm 100 to 125 je satu hari tapi bila 500 rasa risau sgt. Lama2 botak naya jugak! Kadang2 rimas pun ada sbb kat mana2 dalam umah mesti boleh jumpa rambut i. Bila bangun pagi kat bantal tu jgn ckp banyaknya, boleh dapat segenggam kadang2.
According to the web jugak, this problem should end after 6 months of delivery. Ada lagi dua bulan ni..Anyway, ada tak cara untuk kurangkan masalah ni?

2 comments:

HaLuSiNaSi said...

huuu.. rambut sy pun gugur byk btul tetiap ari.. risau takut botak je ni.. hahahaa...

Mawar said...

tu la, makin hari rasa rambut ni makin nipis huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails