19 February, 2010

Considering Baby Monitor

Since we're living in 2 storey house, saya rasa baby monitor adalah salah satu keperluan. Sebelum ni saya tak pandang pun baby monitor sbb saya rasa our Azfar will sleep with us in our room sampai dia boleh diharapkan tido sorang2 kat bilik, so buat apa ada baby monitor kan. Tapi sekarang ni without baby monitor saya dah jarang sangat tengok tv. Memang ada tv dalam bilik kami tapiiiiiiii takde Astro! Lagipun kuat mana sangat saya boleh buka tv tu sbb takut nnt our baby terkejut plak kan. So, biasanya malam2 lepas dah dinner, kemas2 dapur skit saya dah kena naik atas tidokan Azfar dan lepas tu saya baring sambil pandang siling berangan je ataupun tengok Azfar tido sampai saya sendiri tertido.


Sekarang ni saya rasa saya patut consider untuk dapatkan baby monitor. Kalau boleh dapat yang ada viewer skali mcm ni best kan. Siap boleh namapk Azfar tengah tergolek mcm mana kat cot dia..






Tapi takpe la saya taknak berangan lebih sangat. Kalau yang biasa2 pun dah cukup ok kot. Mcm AVENT punye ni..RM699 jugak yg biasa2 pun tau (ok, reject hehe)




Ataupun yang ni je..affordable hehe




Tengok la nanti, survey2 dulu..

4 comments:

Unknown said...

baby monitor?? tak pernah terpikir pasal benda ni..tapi bagus gak kan, lagi2 umah 2 tingkat..mmg sesuai lah..senang skit nak buat keje
letak dia dlm cot, kita masak kat dapur pun lega

Mawar said...

tu la, dulu saya pun tak pernah terpikir. Tapi sekarang ni bila dah tak dapat tengok tv sangat baru sibuk nak cari

SurayaHarris said...

bainya anak boleh tidur dalam different room..nak train my lil harris juga la..=)

hye mawar..=D

Mawar said...

SurayaHarris: eh tak la anak saya tak tido different room cuma tv yg ada astro kat living room bawah. tv dalam bilik takde astro, so boring skit ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails