18 May, 2010

Macam Mana Bila Saya Kena Attend Meeting :(


Sejak Azfar dilahirkan, saya tak pernah berenggang dengan dia. Maksud saya, sejak dia lahir tak pernah satu malam pun tidur saya tanpa dia. Biar masa dia warded sbb jaundice saya masih setia menemani dia. Saya sanggup tunggu orang lain checkout supaya saya boleh bermalam dengan dia di ward. Biarpun baru seminggu menjalani proses bersalin masa itu.

Saya tahu, kerja saya lambat laun akan menuntut saya untuk bermalam di luar tanpa Azfar. Cuma tak sangka secepat ini. Bila boss saya serahkan surat untuk saya hadir ke mesyuarat 3 hari 2 malam di luar minggu depan, saya jadi berdebar2, rasa sebak terus!

Mcm mana Azfar bila nak tidur nanti..


Mcm mana Azfar bila nak minum susu nanti..


Mcm mana Azfar bila nak makan nanti..


Mcm mana Azfar bila nak main nanti..


Mcm mana Azfar bila dia rindu mama nanti..




Dan saya juga tak tahu, mcm mana saya bila saya rindu Azfar nanti..




Pernah mertua minta pinjam Azfar seminggu. Sungguh saya tak sanggup, tapi saya tak sampai hati juga nak katakan tidak. Hati orang tua2 kena juga dijaga. Mujur Soulmate memahami walaupun tanpa saya bersuara walau sepatah.


Tapi kali ini biar masanya lebih singkat..saya masih tak sanggup. Tapi tuntutan kerja tak boleh juga diabaikan.


Saya sedang sedih..

7 comments:

::Ida:: said...

oh mawar.. i pon akan mengalami situasi ini lagi 2 minggu!!! will be abroad for 4 days n 3 nights! i pon tak tahu nak buat camne. cuma tawakal and tak mo pikir banyak2 sangat. nnti lagi susah hati. huhuhu

Mawar said...

tu la..sedih kan. working mama mmg mcm ni la kot. ok i pun tak mo pikir dah, smpai masa nnt harung je la

~suNshiNe~ said...

mmg sedih kalau kena berpisah dengan baby kita...walaupun sekejap cuma...rindu....

Mawar said...

itu la..first time ni lagi la sedih. tak tau camna nnt.

Anyway, hi :)

Intan Yus said...
This comment has been removed by the author.
Intan Yus said...

tabahkan le hati tu mawar..huhu.. aku tumpang sedey sbb aku pun x penah lg berpisah walau 1 mlm pun dgn hasya. Riso jg sbb lg 5 bln hasya dah nak 1thn. Boss bg exemption utk outstation ni till hasya 1thn je, alasan sbb masih bf.

Mawar said...

setelah bincang itu ini, memandangkan meeting tu kat kl je, saya akan balik hari. Yess!! walaupun ada jugak discussion waktu malam, aku terjah jugak balik umah demi anak :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails