03 January, 2011

Cerita Lunch Hour Tadi



Lunch hour tadi saya ke Alamanda. Saja nak cari neck tie hadiah buat Soulmate. Takde celebration apa2 pun. Cuma bila pagi tadi, masa dia sibuk nak pakai tie yg baru beli Sabtu lepas dia merungut tie tu pendek, rasa kesian pulak pada dia. Jadi saya pun terniat nak beli untuk dia. Lagipun dah lama saya tak hadiahkan apa2 buat Soulmate saya tu.

Lepas selesai beli dua pasang neck tie, eh jap, neck tie panggil sepasang ke? ke sehelai? Ok saya dah lupa, jadi ikut suka la, sepasang pun sepasang la. Lepas dah beli saya ke Burger King cari makan plak. Masa order, cashier tu tanya saya,

Cashier : Nak tambah cheese ke kak?
Saya : Tambah kat mana?
Cashier : ~Muka blur~ *rasanya dia tak sure perlu jawab ke tak soalan saya

Habis semua budak kat belakang gelak kat saya. Maybe blom ada org pernah tanya mcm tu kot hihi..

Serius masa tu saya blur sangat, apa punya soalan saya tanya pun tak tau...

Ok saya kena mintak pertukaran, dah lama sangat kerja kat sini (ada kena mengena tak?)


4 comments:

Bibi Intan Suraya said...

kena berehat sekejap tuu.. hehe..

Anonymous said...

apa laaa...

Mawar said...

Bibi : Tu la. Mmg kena rehat, bukan sekejap ni. Kene rehat lama sikit ;-)

Mawar said...

Anon : Kepala serabut la apa nak buat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails