26 August, 2008

Perkara Menakutkan Kepada Bakal Pengantin

Cuba teka perkara yg paling menakutkan yg boleh berlaku kepada bakal pengantin?? Teka la..

Suatu petang, pukul 4.30, peristiwa berikut berlaku..

Me: Hello, saya Mawar, call nak tanya baju saya dah siap ke belum? Kalau dah siap nak g amik sbb kat kad ni tulis 21.8 siap

Tailor: Cuba bagi order no. saya check.

Me: JJ02

Tailor: Saya check dulu nnt saya call bagitau k

Me: Ok

Pukul 7.30 mlm

Tailor: Hello, akak Mawar

Me: dah siap ek baju?

Tailor: Akak, saya tak jumpa la baju akak..

Me: (Rasa macam nak pengsan) Haaa??!!!!! Tak jumpa??!!

Tailor: Baju saya tak jumpa, so tak sure la dah siap belum..tapi kain pun takde jugak

Me: Abis tu..!!!

Tailor: Takpe saya try cari lagi k. Nnt saya call akak balik


Pukul 8.00 mlm

Tailor: Akak, betul ke akak tak amik baju tu lagi..

Me: Belum la..kan kat kad tu tulis 21.8 baru siap sbb tu baru nak amik ni..(mula nak angin ni cakap aku dah amik)

Tailor: Akak buat skali dgn kasut kan

Me: Ha'ah..cari sampai jumpa ek. Baju nikah tu tau tak?

Tailor: Ok saya cuba cari


Itu la jawapan kepada perkara paling menakutkan boleh berlaku kepada bakal pengantin..Baju nikah hilang..!! Hampir nak meroyan aku bila tau benda tu..

Esoknya...
Sbb tak puas hati tailor tu tak call, Soulmate ajak i pegi tengok sendiri apa masalahnya kat kedai tu..Bila samapai tailor tu tak sampai lg so call dia. Dia cakap baju i tertukar dgn org yg datang amik tak bawak kad pastu kata baju i tu baju dia huhu..Last2 owner tu ganti baju i


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails