07 May, 2009

Klang Valley or Penang

Parent-in-law saya ada kat umah, baru datang semalam coz mama ada checkup di sjmc arini. Soulmate plak outstation ke Ipoh (sayang, semua org nak lari dari Ipoh hari ni isu DUN tu tp sayang plak nak pi sana..hmmm) So semalam tinggal la saya, mama dan baba kat umah.

Masa balik keje tu mama tanya sy & Soulmate dah decide ke nak bersalin kat mana nnt?

Kat sini?



Ataupun sini?



Ke nak bersalin kat sini?


Hmmm..mmg la kadang2 sy & Soulmate bercerita jugak tentang benda ni. Tp takla serius sangat sampai dah plan betui2 mana nak bersalin (saya baru 5 bulan pregnant saya taknak pikir lagi ble tak?) Bila tiba2 mama tanya saya tak tau nk jawab. Tp dgn tak dirancang keluar je dari mulut saya, "Kat sini la mama.."

Bila pikir2 balik rasanya mmg saya nak deliver kat sini je then baru balik Penang utk confinement kan? Lagipun saya dah biasa dgn dr. fatimah. Kalau boleh nak dia jugak yg sambut baby nnt. Nanti la bincang dgn Soulmate

2 comments:

Mrs. Bogus aka Pn. Syirah said...

mawad..nak jemput hg and family mkn kenduri adik aku on 31st may 2009..kat dewan D, Mardi Serdang..(Dewan MAHA Expo)..email aku address nanti aku pos kad k..syirah82@yahoo.com..take care..

Mawar said...

orait!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails