12 June, 2009

Saya Semakin Tembam..huhu

Lihatlah muka tembam saya..huhu. Bila tengok kat cermin nampak mcm biasa je tp bila dlm gambar nampak sangat tembam kan.


*bercanda bersama Soulmate di Padang Kota. Abaikan ke'blur'an gambar ni sbb Soulmate mmg slalu ambik gambar jd camni.

Jumaat - Rabu lepas saya & Soulmate cuti panjang balik Penang lepas beberapa bulan tak balik. Saya rindu sgt dgn mak&abah sampai nangis, balik lama2 rasa puas sgt :-) Tiap2 hari pun mak tanya nak makan apa? Ohh saya sungguh seronok being pregnant nih sbb semua org layan kehendak saya hehe.

Mula2 balik Sg. Petani umah PIL, mama bagi saya baju yg saya pakai kat atas tu, tq mama! Balik umah mak plak, mak bagi periuk belanga, ikan bilis, udang kering (nampak sgt nak suruh saya rajin masak) Makin tembam la camnih kalu slalu makan..

About my pregnancy:
  1. Baby makin aktif, kicking, punching, jumping etc. Kadang2 saya terkejut sbb tiba2 baby kickin' kuat.
  2. Alhamdulillah sbb so far semuanya smooth je. Saya takde benda nak complain, kaki & tangan tak bengkak, stretch mark pun takde, sakit2 tumit pun blom. Tak tau la 3 bulan akan datang ni camne kan, pray fo me and baby ek.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails