26 July, 2010

11 Months Lil' Azfar

Our cheeky lil Azfar is already 11 months today!!



Rambut ala2 Noh Hujan pun ada anak mama ni


Anak bertuah saya sorang ni semakin cheeky, makin berat, makin kuat haha. Kamu membesar cepat sangat la Azfar. Dulu, waktu dia cuma tahu baring mata terkebil2 tengok kita bercakap dengan dia, saya tertunggu2 bila nak besar boleh merangkak, berjalan, berlari bagai. Tapi sekarang, bila pantang lepa hilang dia dari pandangan mata, sedar2 bawah meja hmmm agak2 penat skit, mula la rasa kan senang masa dia cuma baring terlentang muka bosan tengok kipas ;P


Baru2 ni dalam keta ke mana tah tak ingat, saya sembang dgn Soulmate tentang apa kami nak Azfar jadi bila dia besar nnt. Oh ya, ckp la saya kongkong anak pun saya tak kesah. Apa kau boleh biar je kalau tetiba dia kata nak jadi perompak (mcm extreme sangat kan contoh saya ni) ataupun, dia kata nak jadi CID (mcm kawan Soulmate sbb dulu2 terpengaruh cite hong kong pukul 6 hik). Sapa tak sayang anak kan, sapa yg tak nak anak dia berjaya dalam hidup dunia akhirat kan..Jadi sapa boleh salahkan saya yang kongkong anak kalau itu yang terbaik untuk dia (kenapa tiba2 mcm emosi plak ni?).


Ok kita cite pasal 11 bulan dulu sebelum cite tentang masa depan yang masih panjang :D Azfar skrg masih suka memanjat dan berdiri saja. Jalan yilek! Takmau! Ataupun dia masih tak berani. Takpa, take your own sweet time dear baby.




Tengok, saya belikan dia walker bukan dia nak jalan tp mengadap depan2 main benda tu semua. Haishhh..




Lagi satu, tak tau la sbb apa Azfar suka sangat bersimpuh katak mcm ni. Mungkin dia rasa senang kot, lepas merangkak terus duduk.


Apa2 kamu tetap comel di hati mama.


Happy 11 months sayang! Mama & Baba luv you!

7 comments:

Anonymous said...

hi Mawarni..rasa mcm kenal la bila tgk gambar n nama ni. kalau betul la eh..rasa cam penah keje sama kt penang dulu..tp kejap je la sbb dpt keje kat kl kan masa tu.

Mawar said...

hi, kat pusat tusyen tu ek? saya pernah keje situ before dapat keje kl.

Anonymous said...

haah ye..ingat lg tak

-Nani

xeea said...

makin besar, makin hensem laa azfar ni. rambut blond, gitu! huu

Mawar said...

Nani..ingat lagi la. Anak mesti dah besar kan? Nani kat mana skrg ni?

Mawar said...

xeea, babies mmg comel/hensem/beautiful sume la ;-)

u take care k!

Anonymous said...

tak sangka boleh terjumpe balik..skrg nani dia kl jugak.
haah anak dah besar..thn depan dah masuk darjah 1. anak mawar pn dah besar la..comel sgt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails