21 December, 2010

Cinta Mampu Buat Kita Harungi Segalanya

*gambar diambil di IKEA semasa sesi jalan2 sambil buat budgeting umah baru hehe

i love my boys!!

Hari ni saya rasa sangat bersyukur dengan hidup saya, bersyukur saya ada keluarga yang memahami kehendak hati saya, bersyukur saya ada suami yang menyayangi saya, bersyukur saya ada anak yang menceriakan hidup saya. Selama ni pun bersyukur, cuma kadang2 dalam kesyukuran tu masih terselit perasaan kalaulah saya ada itu, kalaulah saya ada ini..

Hari ni saya belajar tentang betapa bertuahnya hidup saya yang ada keluarga yang sentiasa menyayangi diri saya seadanya..saya juga sedar betapa cinta boleh menjadikan seseorang mampu buat apa saja.

Alhamdulillah. Terima kasih Allah.



3 comments:

Momma Qiestina said...

so schweet this entry :)

betul tu mawar, cinta mampu buat kita mampu harungi all the obstacle.susah camana pon kita sggp sbb mereka segalanya..

hugs to lil azfar.

Mawar said...

yat lagi hebat kalau bercakap tentang cinta dan mengharungi obstacle ni. Saya kagum!

K-Baby said...

Hi Mommy,
Let's win cute slogan tees for your kids in conjunction with our blog launch!
mykedaibaby.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails