CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 August, 2011

Kegembiraan Dengan Aidilfitri Yang Bakal Tiba


Raya hampir tiba! Semakin susah nak menyembunyikan kegembiraan. Apatah lagi dengan sana sini berkumandangnya lagu raya. Haishhh bikin hati tak tenteram saja :)

Gembira nak bersesak-sesak pulang ke kampung, gembira nak berjumpa ibu ayah, gembira nak makan ketupat dan kuih raya, segalanya tentang hari raya menggembirakan. Lagi-lagi sejak ada anak kecil yang seorang tu yang semakin hari semakin cheeky, semakin bijak, semakin panjang akalnya. Suka!

Persiapan untuk hari raya boleh dikatakan selesai dengan segalanya lebih tertumpu pada Azfar. Baju melayu dia je dah tiga. Mamanya boleh tahan juga bilangan baju yang disediakan, babanya yang ada saja lah ;) Suami saya ni memang tak kisah orangnya, tak cerewet, tak memilih. Kata orang, senang jaga lah!

Semalam selepas berbuka, satu keluarga bersemangat packing barang. Esok kami dah mula bercuti. Jadi cadangnya malam ini sudah mahu bertolak pulang ke kampung. Harap selamat sampai hendaknya. Azfar yang biasa waktu tidurnya jam 9-10 malam pun boleh jadi jam 12 mlm baru tidur, menemankan mak paknya packing. Ke hulu ke hilir dia.

Dengan segala kegembiraan dengan bakal tibanya Aidilfitri ini, kami sekeluarga mengucapkan,





Mohon maaf zahir batin!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails