12 December, 2011

Sekarang baru saya faham bagaimana seseorang boleh meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri orang lain

Setiap orang yang berada di sekeliling kita semestinya punya pengaruh dalam perjalanan hidup kita sendiri. Kalau tak banyak, sikit pasti ada. Saya sedang struggle untuk mencari aura positif dalam diri. Dalam keadaan biasa sudah cukup mencabar untuk menonjolkan aura positif itu, apatah lagi dengan dikelilingi pelbagai ragam manusia.

Kadang-kadang saya penat. Ya, saya sudah penat. Exhausted!

Sekarang baru saya faham bagaimana seseorang boleh meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri orang lain.

Mungkin dah tiba masa saya perlu kurangkan rasa 'kebertanggungjawaban' saya dan mula fikir tentang diri sendiri saja.

Ya, saya patut buat itu.

2 comments:

KAK RAINBOW said...

yeah kadang2 mungkin meninggalkan kesan walaupun sedikit kan

Mawar said...

Itu la nurul, kalau baik takpe la jugak. Kalau kesan negatif sampai buat kita stress out mmg sakit hati. Nasib baik ada blog tempat luah perasaan ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails