13 March, 2012

Books: The Gift Of An Ordinary Day, A Mother's Memoir


Saya sedang baca buku ini. Really inspiring!

Tentang bagaimana the writer value every ordinary day.


pic source: Google

Buku ni dah agak lama saya beli. Cuma lately mencari masa dan tenaga untuk membaca bukanlah susah namun bukan juga senang. I know, it's just excuses. Dan bila saya sudah mula baca, saya semacam susah nak berhenti walaupun at the end of the chapter. Macam kena terus selak dan baca dan baca dan baca. Mungkin kerana penulisan tentang role of mothering yang begitu dekat dengan saya buatkan saya mahu terus baca. Saya perlukan motivasi untuk lihat banyak perkara dalam hidup seharian saya dari perspektif yang berbeza supaya setiap hari yang saya lalui bukanlah sekadar rutin.

I love this book!

3 comments:

Unknown said...

nak pi cari gak la buku ni. hiks :)

Mawar said...

kiena, cari cepat! =)

lovely dots said...

Salam

Lovely Dots berbesar hati menjemput anda untuk meMENANGi Where's Elmo a peek-a-boo book untuk si kecil kesayangan.

Sila Layari pautan ini -> Lovely Dots March Giveaway untuk mengetahui syarat & langkah-langkah berkaitan.


Terima kasih.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails