15 April, 2009

Soulmate Outstation..

Hari ni Soulmate start outstation ke Sabah sampai Saturday..huhu saya kena tinggal sorang2, eh eh silap, hari ni bertiga setengah sbb PIL ada kat umah daaaaaaaaannnn baby dlm perut hehe tapi esok PIL dah nak balik..Pagi td pkl 4.30 Soulmate dah bangun sbb flite kul 7.30, nasib baik ada FIL tlg hantarkan ke KLIA transit, dapat la saya tido semula dgn nyenaknya sampai terlewat bangun :-) Bangun pagi td rasa lapar sgt222, semlm saya tak makan cuma minum milo je sbb sakit kepala sangat. Soulmate ckp bila dia nak outstation je semua penyakit saya datang hihi konon nak mintak simpati kot2 la dia ckp x jadi pi kan..

So far hari Selasa adalah hari peralihan minggu baby. Sooooo, hari ni dah genap 17 minggu. Cepat sungguh rasanya baby besar :-)

Tapi setakat ni saya blom rasa baby bergerak lagi. Doc ckp mungkin 3 atau 4 minggu lagi baru boleh rasa, saya dah tak sabar nih. Kadang2 sy tanya Soulmate; "Agak2nya la kan, nnt bila org boleh rasa baby bergerak nnt org geli dak?" Soulmate biasa senyum je layan wifey dia cite pasal baby


2 comments:

Tulip said...

Tulip dh rasa baby gerak2 :) siap tendang kuat lagi :D

mula2 rasa cam geli2 perut jaa tp lama2 baru perasan itu adalah reflect from baby..enjoy feelin ;)

Mawar said...

Bestnyaaa..mawar baru rasa geli2 perut je :-) can't wait for the experience

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails