03 August, 2009

Floria 2009

Semalam me & Soulmate ke sini :-)



Selain tengok bunga2an yg cantik2, niat di hati nak mencari bunga untuk vase yang terbiar sepi kat umah. Floria ni best untuk penggemar bunga2an la tp nasihat saya, kalau nak pegi sila la pilih waktu yang sejuk , pagi atau lewat petang/malam. Kami pi pagi tp bila dah lama kat sana mmg akan sampai tengahari la kan, panas!! Tambah2 lagi bagi pregnant lady mcm saya ni kan panas melampau rasanya :-)

Tapi...saya tak nampak pregnant sangat dalam gambar2 yg diambik kat sana. Tak pecaya??



Kalau pi pagi boleh naik hot air balloon tp tak pegi jauh la setakat naik turun je, ok la utk RM10 kan..


Itu saja laporan dari saya :-) Oh ya, niat asal untuk cari bunga tu tak dapat sbb kebanyakan booth yg ada kat situ jual pokok2 hidup and mostly jual orkid.

Pagi semalam sebelum keluar ke Floria tu saya dah abis membasuh baju2 baby. Rasa sungguh tak sabar tunggu baby keluar ni sbb barang2 baby mmg sangat cute kan so masa kemas2 tu dah berangan2 bila baby ada nnt..So far, barang2 baby dah almost 90% complete, yang tinggal cuma toiletries je lagi. Weekend depan baru nak pi beli sbb mmg me & Soulmate plan beli lewat skit so takyah la simpan kat umah lama2 kan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails